22.

hej nu är det den 22 december och bara 2 dagar kvar till  julafton.Jag är klar med alla julklappar så det är skönt för då slipper jag strässa.jag var i stan men matilda och malin igår och då så köpte jag dom sista som var kvar.Alla julklappar är också fördiginslagna och klara att läggas under den vackra julgranen (kanske tar ett kort på den sen;) ). Men idag så slutade vi äntligen skolan(lite sent,jag vet)Dom säger att vi har haft många studiedagar och sånt att det var därför vi slutade 22.Men det har vi inte men aja jag är glad att det är lov nu i allafall.SEn börjar vi den 7;de tror jag och det är typ två veckor och vi brukar ha tre veckor och vem börjar på en FREDAG? asså jag blir så sur,heh.Nej men jag skriver nog mer senare i kväll så vi ses senare .

Peace/ellen.


GOD JUL/Önskar mig och Tomten.
-finns det några snälla barn här? :aa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0