sjuk:(

hej!
Jag har inte bloggat sen i måndags eftersom jag har varit hemma och varit sjuk:(.Jag var hemma idag också men det känns bättere nu men det känns ändå inte helt bra,men jag hoppas på att kunna gå i morgon.Jag har varit förkyld och det har runnit i mina ögon så jag har mest kollat på tv och sovit som man brukar göra när man är hemma och är sjuk.(jag i allafall) ;)
i morgon så ska jag och erika åka till haninge tror jag för att vi ska köpa dom sista julklapparna och något att ha på sig på julafton.Juste vi slutar jätte sent i år alla slutar typ 18:de och vi slutar den 22.Det är ju bara två dagar innan julafton.Sen börjar vi den 8:de tror jag.Ja men nu pallar jag inte skriva så mycket mer men jag kanske skriver mer i kväll,men arnasha en bra kväll!!


sjuklingens klädsel;)!<3
Peace/ellen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0