GOOD NEWS

VIKTIG INFORMATION!!:D

Forever 21
slår upp portarna i Sverige! Nu är det klart att den snabba amerikanska budgetkedjan kommer hit, förmodligen först till Stockholm. H&M, Topshop och kanske framför allt Gina tricot får se upp, konstaterar vi på redaktionen.

Samtidigt tror jag att det blir lite samma effekt som när Zara väl kom hit - spänningen försvinner. Fler lär dessutom inse att kvalitén är under all kritik. Frågan är om de kommer hålla samma superlåga priser som i USA? I så fall kan jag tänka mig att man kan göra schyssta trendfynd, men det är väldigt mycket "slit & släng"-shopping. Nu väntar jag bara på Victoria's secret...
/vekorevyn

TJIHOO!!:D åå vad glad jag blev när vi såg vad ebba hade skrivit på veckorevyns hemsida.Asså jag och ida är ÖVERLYCKLIGA!!Jag kommer att shoppa loss där asså;D!!


Kommentarer
Postat av: Julia tb

Åh vad kul att de ska öppna i sverige! har verlkligen väntat;)

Allt bra annars? ha en underbar kväll! Många kramar<3

2009-11-15 @ 17:57:22
URL: http://showbyjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0