hejsan svejsan;)

hej hej idag har jag varit hos erika för jag sov där men sen åkte jag till stallet för att rida.Det gick faktiskt ganska bra och jag hade en häst som heter Gazela. hon är ganska snabb men jag gillar inte hennes galopp men nu ska jag inte prata om hästar..heh.Nu så har vi gäster eller min kusiner är här för att min syster har fyllt år så vi firar lite men nu ska jag gå och leka lite med mina glada kusinerr;)

seeyaah!!
/Ellen<3

grymt snygga skor tycker jag hoppas att jag snart kan äga dom fast i svart men dom rosa var lite coola eller vad man nu ska säga men jag tycker att svart passar ju till allt så ,men vi får se hur det blir.;)!!<3

ha en jätte bra lördagskväll!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad snygga skor! var kommer dom ifrån? :) <3

2009-11-10 @ 15:36:01
Postat av: Malin

Rider du ? Det visste jag inte! ;)

2009-11-12 @ 12:45:04
URL: http://malbro.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Nej det gör jag inte! ;)

2009-11-15 @ 17:04:49
URL: http://malbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0