idag.

hej ehj förlåt för lite dålig uppdatering men jag ska försöka att bli bättre.Idag så åkte jag och ida till stan för att köpa två par skor på skopunkten.så vi hoppa av vid t-centralen och gick fill feet first men där fanns bara ett par i rätt storlek så fick köpte dom i fel storlek och sen fick vi gå till sveavägen och byta dom till rätt storlek!;)Sen så gick vi till donken och köpte en varsin paj..mmm dom e så goda!.Efter det så åkte vi hem och det var värsta konstiga tanten på tunnelbannan som började prata med oss om svinlnfluensan..weard.Hon pratade med oss och sa att man ska köpa rent sprit och dricka och tvätta händernaså där mitt i tunnelbannan så satt hon och visade oss hur hon tvättade händerna och tog några klnukar.Om du frågar mig såtror ja att hon har fått i sig lite väl mycket och helt plötsligt berättade hon att hon hade fått ett barnbarn och jag vet inte vad hon höll på att prata om,jag var inte så insatt;)!

ha en bra kväll!!
ellen!<3



aa jag vet inte riktigt vad jag gör på bilderna men men.

tröja-gina
svarta jeans-bik bok
skor-(NYA)skopunkten
hade på mig uggsen från H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0