13 oktober!

hej hej här sitter jag och pluggar lite inför prov.Idag så har jag varit med erka och vi har bakat en kladdkaka och pluggat lite.Vi gjorde också maten hemma så då blev mamma och pappa lite glada;)!Kakan blev jätte god som vanligt:Pnej men hur kan den bli äklig ientligen det finns ju inte så mycket som kan gå fel..Men i dag så ska jag kolla på desprets housewifes åå det är så bra och så plugga lite till.men det blir nog inga bilder i dag jag börjar att glömma det men jag ska försöka.Men i morgon så kommer jag hem ganska så sent för att jag ska dansa,men jag kommer hem vid halv sju tror jag sena så ska jag äta och sen plugga-.-!see yaaa!<3

Ellen<33

Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

hih härligt de, ringar är galet snyggt!

hihi kolla oxå hemmafruarna;D

2009-10-13 @ 23:13:44
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0