hellå!;)

hej hej jag har inte varit så bra på att skriva den här veckan men jag har bara inte haft nån större lust.Men igår så gick jag,anna,ida och erika på bio.Vi såg på den nya filnan som heter Fame.Dn var bra men inte den var inte den bästa jag har sätt.Det var men skola där det fanns musiker,sångare,dansare ocg skådespelare vet inte om jag glömmde nåt men det var bra.Men jag gillar mer dans dans filmer om ni fattar vad jag menar asså den var ju inte bara den dansfilm och det gillar jag bättre.Som det är olika crew som tävlar mot varandra och så.Men efter bion så åkte vi hem och ida följde med mig hem och sen s¨åsov hon här.Vi såg på tre filmer när vi kom hem också..haha.vi såg catwomen,wild hogs och nån wallander som vi hade hemma.Efter all film så gick vi och la oss glada klockan halv tre tror jag.Sen i dag så har vi inte gjort så mycket vi har bara varit lite sega och mest suttit vid datan och tagit det lungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0