onsdag

 hej hej ja har inte hunnit srkriva nåt idag för jag har dans efter skolan och när jag kom hem så åt jag lite mat.i dag harvarit en vanlig dag i skolan.juste jag komm på nu att jag ska ta spruta i morgon-! Hälp och jag som är rädd för sprutor.Jag kommer säkert spänna mig och då gör det ondare tror jag det var.Men jag ska försköa att inte tänka på det så mycket men det kommer jag nog göa,säkert i skolan hela dan.Jag ska ta den efter skolan så,men det är den där mot livmodershalskancer tror jag att det hette...me jag lägger ut lite bilder på det jag hade på kig sen ska bara plugga lite först.OJ idol börjar snart måste skynda att göra klart läxan nu så jag kan se,men jag lägger  in senare.puss puss hur har din dag varit!!??<33333333333


Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Nu kan du anmäla dig till veckans blogg! :) Skulle vara kul om du gjorde det. :) kramar

2009-09-30 @ 20:22:24
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Klara

Ska typ oxå ta den sprutan... usch dom har alltid så breda nålar

2009-09-30 @ 20:58:53
URL: http://klarali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0