Shopping i farsta!

Hej hej jag har varit med mamma i farsta c idag ,och jag skulle byta lite saker som jag fick när jag fyllde år.Jag köpte dom här sakerna nedan.Det blev lenasleggings,trosor och ett par uggs.Nu ska jag snart gå och äta sen ska  jag vel plugga lite om jag orkar..suck..i morgon så är det studiedag och då ska jag först såva ut lite(behöver sömn)och sen plugga lite för vi har väldigt mycket läxor:(.Dagen slutar med att jag ska ha dans sen blir det tv och sen sängen.här kommer bilderna.ha en bra kväll så ses vi senare.skriver lite senare kanske.
Kram ellen<3




uggs-H&M(149)
jeansleggings-Bikbok(199)
trosor-lindex   

Förlåt för dåliga bilder men batteriet i kamran var dåligt så jag kunde inte ta med den nu jag fick ta med webbwn.Hoppas det går bra! 
Hur har din dag varit?<3


Kommentarer
Postat av: Ida,

Den har varit skön, kort. Jag har ju vart med dej , puss, puss! <3

2009-09-22 @ 20:18:42
URL: http://isey.blogg.se/
Postat av: Ida,

Förresten, snygga inköp!

2009-09-22 @ 20:19:16
URL: http://isey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0