Tisdag

Hej hej jag har varit med erika i dag lite men hon har gått hem nu.Sitter just nu och pratar med Ida och anna på msn.Juste i dag på morgonen var det ju ass kallt.Jag tror jag måste köpa nya vantar och halsduk.Man blir ju helt röd i fejjan när man bara går till skolan och känner knapt näsan.Men det är ganska skönt också tycker jag för då kan man ha mysiga kofftor och halsdukar och drika varm choklad när man kommer hem och känner sig frysen.me jag ska lögg ut lite bilder om min kamra vill sammarbeta lite.Den vill inte skicka över till datan...nu jag ska försöka,så det kommer kanske snart!!<333tråkigt inlägg jag vet men jag har inte så mycket att skriva om...

kramar ellen!!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0