feel the noise

hej hej för ett tag sen så såg jag och syster på en film på voddler.Vi började med att komma på the 10 tror jag att den hette men den var igen bra så vi kollade på feel the noise.Hehe det är min sjätte gång jag ser på den men jag tröttnar aldrig på den.Om du inte har sett på den så borde du göra det säger jag.Det är en film som handlar om musik och dans.Min favortit genere när det gäller filmer.Det är en kille som heter rob (omarion) som råkar illa ut där han bor i new york och få flytta till rico där hans pappa dor.Dom har aldrig träffats förrut och så pappan har en till som menen annan kvinna och dom skriver en låt tillsammans.Lr det är rob som sjunger och den andra gör musiken.Det är regge.aja ni får se den  är bra enligt mej...hejdå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0