hejhej

hej hej jag vet att jag inte bloggat så mkt men jag sov hos ida igår så jag pallade inte skriva något.Men just nu så kollar jag på criminal mindes.Tidigare idag så har jag och ida tränat.Det var faktist riktigt jobbig och det var kokhett med joggingbyxor kan jag säga.Sen blir jag också alltid röd som en tomat när jag tränar och blir varm och det är sååå jobbig.Sen lägger det sig inte förns typ en timme..ohh.Aja nu lägger jag upp lite bilder sen i måndags i stället!!


jag och ida älskling!!

heh jag visste inte att jag skulle vända mig om och då sa ida till mig och så blev det såhär.hah jag putar värkligen ut med rumpan

glad tjejor!

jag vid kumlabadet

åå jag gillar den här bilden men jag vet inte riktigt varför jag gillar den så mkt..?

njuter av solen..? okej just då var det inte så mkt sol.

heh jag ser ut som en banan juh!





hah ucsh min min..

åå mitt hår är juh randigt..?

heh jag skulle kolla hur långt jag kunde komma runt trädet.

nejmer får det bli en anna dag.Måste ockå be ida skicka över bilderna för vi tog med hennes kamera.

hejdå!!

peace,ellen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0