Feb. 22, 2010

godnatt nu ska jag göra mig klar för sängen är faktist trött nu.Menjag kommer att blogga som vanligt i morgon men jag pallar inte blogga inna praon för jag vill sova ut tile lr ja till åtta om man kallar det att sova ut.Men det är ju bättre än halvsju-sju som jag brukar!.Juste det var fett tråkigt i dag på BR leksaker lr det var långtråkigt.Vi fick lixom lasta och pricka av leveransen som kom och det var sex stora pallar!!.Men tiden gick ändå snabbt men.Haha hon sa till oss i affären att vi skulle gå runt i butiken för att kolla var saker och tilg fams och vi gick typ och lekta mad alla spel och tryckte på gossedjur som lätt.hah och vi gick till ett spel där man skulle para ihp samma bokstav med någon som börjar på den bokstaven.Erika fick ett A och då sa hon Apa hah och dom ba åå du är smart och vi börjae ass garva.när vi var vid gossedjursgörnan så tog erika upp ett som var ganska stort och runt och kramare det och så gav det ifrån sig ett högt pruttliknande läte och vi började as garva,hah vi var ju inte berädda på det!Nej nu ska jag inte babla på utan gå och göra mig klar så hejdå och sov gott!!

/ellen peace!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0