hemma.

hej hej nu är jag hemma från dansen lr det var ett tag sen men nu har jag ätit mat.Vi år hamburgare,mumms;D.När jag kom hem så var jag jätte glad för att det är ju onsdag och det betyder att det kommer ett nytt avsnitt av Andra avenyn.Men då såg jag att det inte var något idag pga OS!! ÅÅÅ  vad jag blev sur lixom dom kan ju vissa ett nytt avsnitt på  svtplay iaf.Men men jag kan ju inte göra nåt åt det så det är bara att vänta till nästa onsdag;(.Idag gick allt bra på cafét men det var mycket folk som vanligt så det var lite strässigt men det funka.HAHa juste när jag och erika skulle packa upp all leverans som hade kommit så skulle vi ställa in lax i den stora kylen,den var ass tung tyckte vi och vi kunde inte ens bära den tsm.Då kom en kille som jobbar där  ner och bar in den i kylen,hah snacka om att vi kände somm ass klena då...skriver mera lite senare!

Peace ellen!

Kommentarer
Postat av: ida,

höh, vi åt oxå hamburgare idag älskling ;P



PUSS

2010-02-17 @ 21:18:08
URL: http://isey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0