Luftslottet som sprängdes.


LUFTSLOTTET SOM SPRÄNGDES.



Jag var ju och såg på den hära filmen idag och jag tyckte att den var riktigt bra och det är en film jag kan rekomendera men man måste ha sett dom två första filmerna för att kunna förstå handlingen.Jag vet inte vilken av dom tre filmerna som var min favorit, men jag vill att dett ska komma en fjärde men det kommer det ju säkert inte eftersom den fjärde aldrig skrevs klart eftersom författaren dog innan bokens slut var klart.men men.
nu ska jag nog kolla lite på tv och ta det lungt för jag mår lite illa av allt godis man proppar i sig under bion.Fast jag åt ändå inte så mycket godis men men.Hejdå

Peace/ellen.


Kommentarer
Postat av: ida,

det är pengarna man inte kan enas om, smarto ;P <3

2010-01-03 @ 23:42:51
URL: http://isey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0