desperate

hej hej nu har jsg suttit i mitt rum ett tag och pluggat tråkig matte.Algebra och ekvationer åå det är så jobbigt.Fattar typ inget,jo då men det är bara lite krångligt och man måste tänka mycket på vissa tal men några är riktigt lätta också.Om tio minuter så är det desperate housewifes som gäller för mig och sen ska jag nog sova så att jag är riktigt utvilad.Jag behöver all sömn jag kan få så att jag inte somnar på lektionerna^^.Nej nu ska jag bara kolla en sista gång på matten innan det börjar.Hejdå

Peace/ellen

typ första gången jag hade tofs i skolan,brukar alltid ta bort den efter väldigt kort tid.heh

 


Kommentarer
Postat av: Malin

du passar jättebra i tofs, du borde ha det oftare! :)

2010-03-28 @ 14:21:26
URL: http://malbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0