fet ida och ellen på karamellen;D

hej hej nu sitter jag och ida här och läser på baksidorna av böker lr vad man säger.Jag ska hitta en bra deckare som jag ska läsa i svenskan så.Det kanske blir en skom heter i denna stilla natt av mari jungstedt.Nog om bokprat tycker jag.Idag hade jag tänkt att lägga ut lite outfits bilder så det kanske kommer upp innan nio.För sen kolckan nio är det ju desperase housewifes och efter det cogur town;D Riktig tv kväll blir det idag för jag har inga läxor som jag måste göra just nu..nej sjag skriver mer sen..
Peace/ellen


i miss my lackleggings. bhuhu ,dom inte dött utan tappat gnistran...ida fattar;D
flum gånger tusen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0