glömmde..

juste igår så var jag ju i sta och shoppade och jag fick med mig 4 saker hem.En skinjacka,två träjor likadana men olika fäger och ett par vita converse.Jag tog bilder igår men jag glämmde lägga upp dom här på bloggen och ladda över till datorn.Men jag kan lägga upp det on några minuter så att ni kan få se lr tröjan jag köpte tog jag bara kort på en färg men ni kan se den nån annan gång när jag har på mig den.Som nog kommer bli ganska snart;)
jag hann inte blogga så mkt i går för att jag,erika och ida hade film kväll och kollade på fyra filmer.Fast det var inte så länge dom höll på lr vi la oss nog vid halv fem och gick upp elva tror jag.Sen idag så red jag och det var jätte roligt.!!,som vanligt,heh.Undra hur länge jag kommer att rida för nu har jag ju riditi fen år...men det är fortfarande lika roligt.Fast jag är ingen sån där häst tokig hästtjej som tillbringar all sin lediga tid i stallet.Utan jag älska bara att rida,heh.


juste jag skulle ju måla mina fula nagrar med lim på svarta.Men det glömmde jag helt bort..så kan det gå

peace,ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0