In my head

hej sitter nu och kollar på massa trailers av Eclipse!! ÅÅ asso jag längtar så tills det trettionde juni,sjukt mycket kan jag säga.Men efter vi kommer hem från resan så ska vi köpa biljetter för man kan ju inte göra det så långt innan.Idag så har jag varit lite med ida lr hon sov här i natt.Igår så bakade vi sconse men dom blev jätte salta:S .Fast det tyckte inte mamma och pappa men jag och ida tyckte det.Sen i går kollade vi ju på my bloody valentine och den var väl bra men jag tror att det skulle vart bätter i 3D som deet gick på bio förut.Det är värkligen den som man minst anar som dödar alla...Nu har jag ducshat och sitter här och lyssnar på musik.På in my head-jason derulo! I have that song in my heade all the time ;D

In my head-Jason derulo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0