yeah

hej hej iadg har jag vart med ida,) Vi har gjort ganska mkt lr jag kommer inte ihåg så mkt men vi har pratat en hel del..heh.Jag har fixat mina naglar,jg fick några naglar av ida för dom passade inte henne.Juste mina jeans som jag har letat efter ett tag nu är upphittade,dom var hos ida heh.Så nu är jag riktigt gald igen.Igår fick jag hem ett paket från h&m där det var två bikinisar och två tröjor.Ska bara lämna tillbaka en tröja och byta till ett par shorts ist.Bikinin ska jag byta överdelen till en större.Efter skolan så gick jag och ida till tobak för att hämta hennes paket och hon fick ett par jätte fia skor.Som jag oxå har beställt då,heh.Det är ett par svrta kilklackar.ÅÅ längar tills dom kommer + det andra.Jag har varit jätte duktig idag.Kan ni gissa vad?.Heheh jag städade HELA mitt rum lr okej mamma tvingade mig typ men jag gjorde det ju så.Haha och när jag skulle sätta på naglarna så fasnade jag i limmet.Det gjorde ont för det var super strong,heh.+ att ida varnade mig.Nej nu ska jag snart kolla på mitt älsklings pogram criminal mindes! Det börjar om tio min. Så hejdå!

Peace/rllrn

SOMMAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0