ONE DAY LEFT!!


New moon

hej hej förlåt för att jag inte har bloggat så mycket den gär veckan men det har varit ganska mycket i skolan och värre blir det västa vecka.Jag kommer att dö!
men idag har jag varit med med erika och ida för jag hade glömt min nyckel i bilen ..heh slarvig elr glömsk.;)När vi kollade på tv så sommnade alla hah lite komiskt ne eller jo.Vi var nog trötta efter en tuff skoldag eller bara allmänt trötta.Men nu är det bara EN DAG KVAR TILLS NEW MOON HAR PREMIÄR!!  jihoo åå jag längtar så och jag hoppas att den är bra för att några som har sett den tycker inte att den är lika bra som Twilight.Menjag tror att den är bra eller jo det är nog jätte bra!. Jag,ida,anna och erika ska går på premiären i morgon på söder men det är derekt efter skolan så vi får skynda oss jättemycket eller inte jättemycket men den börjar halv fyra och vi slutar halv tre ungefär så vi kommer hinna;D Men nu ska jag plugga tråkig spanska som vi har tills i morgon!..snark.
puss puss ha det bra!/ellen<3


Kommentarer
Postat av: ida,

Är faktist tråkigt när du härmar mig såhär ofta....

2009-11-19 @ 19:42:49
URL: http://isey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0