hemma !

hej nu har kommit hem från ida och jag har ätit lite mat.Imorgon så ska jag ju till ett annat prao ställe nämligen BR leksaker,jippijahoo.Ne men det kommer nog att bil roligt lr vi kommer nog få packa upp massa varao och sånt.Vi börjar klockan tio och slutar vid fyra.Men jag tänkte att vi kanske måste åka jätte tidigt föratt komma i tid för vi kom försent i fredags.För vi satt fast på t-banan i en timme och en kvart på vi kom en timme försen till praon.På stationen innan farst så satt vi fast i en halvtimma och lixom det var bara en station kvar så aa det var jobbig lr jag satt och sov hela tiden^^.Nej nu ska jag inte babla på mer man jag håller på att ladda över lite bilder från kameran som jag tänkte lägga ut.Så vänta pch se!

Peace/ellen

SOMMAR kom NU!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0