lalala.

hej,förlåt för dålig updatering men jag har inte varit vid datorn så mycket idag.Först så vaknade jag vid tolv och åt frukost och sen städade jag och mamma mitt rum-.- .Sen vi två tiden gick ja<g ner till bussen för att åka iväg till stallet och rida ;D. Allt gick jätte braoch jag red en jätte snäll häst som heter skrållan,så söt.Å ja nästa vecka är det hoppning som är det bästa;D.Haha nu kom jag att tänka på när jag och ida satt på bussen hem från stan.Då kom det en tjej vid trettiårsåldern fram till oss och började prata.AA asso hon var väldigt full,det första hon sa var rider ni?.Vi ba ee ..och så sa jag aa jag rider och ida sa nej.Så började hon prata om hästar och att jag typ såg ut som en sån och aa jag koller inte ihåg allt.SEn sa hon satts på dressyr och inte hoppning och lalal,du är en dressyr människa.Till ida sa hon att hon skulle söka in till ett lantbruksskola/linje,och hon ba skriv upp det lova det aa ass många gånger sa hon det.Sen helt plötsligt sa hon att ida var gjordnära och att jag var stel!! .HAH jag och ida kollar på varandra och skrattade lite,då fick ida en kram av henne.Hahah vad det var roligt.Sen när hon hade pratat klart med ossi typ tio min så gick hon vidare.Hon gick fram till två tjejer och frågade ena tjejen vad hon hade för läppglans,då sa tjejen att hon inte hade nåt.Då sa hon den fulle tjejen jo jag ser ju att du har det och lalal.Sen gick hon vidre till en tant lr inte tant men medel och började prata om finanskrisen haha vad han var rolig.Vi skrattade typ hela tiden och hon tjatade på ida helatiden och det dära gymnasiumet att hon skulle skriva upp det så fort hon kom hem,hahah.vilket minne...meh hon sa att jag var STEL??? what? tacktack...nej nu ska jag sluta babla på och säga godnatt förjag ska till kyrkan i morgon på gudstjänst. -.- -.- -.- -.--.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-!!!!!!!!!!

Peace/ellen

me and my beautiful ida!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0