Dec. 6

hejsan!!
idag Sov jag ut eller till tolv i allafall för sen så kom såklart mamma och väkte mig:(.Efter att ha ätit goood frukost så fick jag ett ryck och städade min garderob eller okej det var mamma som gjorde allt och jag sa vad hon skulle göar!! hihi.sen åkte jag till stallet för att rida, och jag fick en häst som heter Daysi.AA hon var heeel galen och ville kasta av mig men hon lyckades inte för jag höll mig kvar!!Det började med att hon blev sur på hästen bakom för att han var för nära och då sparkade hon till honom och då blev hon crazy.Så hon galopperade runt i hela ridhuset och sparkade bockut och ville ha av mig men icke sa nicke!;)Sen när jag skulle ta bussen hem så fick jag så klrt vänta på bussen i 25 minuter i kylan och jag heda bara en skinjacka på mig:S

i kväll har jag tagit det lungt och kollat på fim på 5:an som heter gone in 60 seconds .Jag tycker den var jätte bra faktisk för jag gillar bilfilmer!!Nej nu ska jag gå och lägga mig.
sov gott/peac ellen<3


en ganska gammal bild på mig och min älskade ida!!<3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Sv; Aww, tack sötnos! :) Haha det var en klänning (a) Ingen tröja :p <3

2009-12-13 @ 20:20:49
URL: http://zsarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0