Hej!

hejsan !

idag efter skolan så gick jag erika och ida hem till mig och kollade på OTH och pratade.SEn så åkte jag och erika till haninge centrum för att köpa dom sista julklapparna och något att ha på sig på julafton.Jag hittade en klänning på bikbok som jag är väldigt nöjd med.hih.Jag skulle också köpa julklapp till ida men jag hittade inget jag ville köpa till henne.Det var också tänkt att vi skulle äta i centrum men det blev inte så.
ikväll så har jag och mammaen  bakat lussebullar som blev jättegoda.Men det är så störande att det ska jäsa så mycket tycker jag för det tar så långt tid och jag har inte världens bästa tålamod.Efter bakandet så kollade jag på ÄLSKADE criminal mind som jag ALLDID ser på.Men nu ska jag gå och göra mig klar för sängen men ha det så bra och drömm sött!

Peace/ ellen


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte fin blogg du har :D

ta hand om dig nu!

2009-12-18 @ 22:22:27
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Heej! onetreehill är så bra ! :)

2009-12-21 @ 14:57:23
URL: http://malbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0