Lite från helgen.

hej igen!

Jag har inte haft tid eller lust att blogga den här veckan men jag ska försöka skriva lite mer nu.Min helg har väl varit hyfsad. Jag började fredagen med att åka till stan men ida älsklingen för att julhandla. Vi började med att gå till ett fik och jag glömde så klart min mobil på kafeét , men jag hade inte märkt nåt utan mamma ringde till idas mobil och sa att en tjej från kafeét hade min mobil.Så vi fick traska tillbaka,men vi hade inte kommit så långt som tur var. När vi gick där inne i stan började det snöa!!ÅÅ vad jag gillar när det snöar det är så mysigt tycker jag!Sen så sov ida hoss mig och nästa morgon alltså lördagen så skulle vi på konfirmationsträff.
Det var väl så där men vi fick baka pepparkakor och sen gjorde vi dom fina med glasyr!!mm smaskens.  Jag fick gå lite tidigare ifrån för att jag skulle iväg och rida. Vi hade hoppning som är såå roligt om man bara har en lydig häst som inte vill gå på spåret utan bara springa runt och tvärstanna framför hindret. Men jag lyckades få över henne men hon var bara så jobbig..åå vad jag fick ont i mina händer så hon slet i tyglarna.Senare efter ridningen så gick jag och ida på bio och såh 2010!!.Den var ass bra och den är värkligenen bio film! Vi åkte in vid kvart i åtta och filmen började tio över nio så vi fick vänta väldigt länge men men.Asså filmen var juh jätte lång men det kändes inte som den var 2 tim och 38 min..heh exakt.AA nu pallar jag inte skriva något mer min söndag har varit som vanlit plugg och tv!!

 


det är den 13:de och det betyder att det är lucia.


peace/ellen<3

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: Tack så jättemycket! :D

2009-12-13 @ 21:39:54
URL: http://emmaingemann.blogg.se/
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

tacktack så mycket! =D

2009-12-14 @ 17:27:54
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0