Snö!!

hej hej.

Idag mår jag inte så bra jag känner mig trött,förkyld,fryser och ögonen rinner så jag tror att jag håller påa att bli sjuk.:(ÅÅ jag vill värkligen inte bli sjuk nu när det snart är lov och allt.Så jag får hoppas att det inte blir värre.ÅÅ och idag har det snöat jag älskar när det snöar men en sak som inte är så roligt är att när man går så halkar man helt plötsligt (eller jag iallafall).När jag gick hem idag efter skolan och var nästan hemma så halkade jag så klart och rammlade ner i diket och jag hade inga vantar så mina händer blev som isbitar.Just nu sitter jag och skriver en text somska vara klar i morgon i svenskan och jag har bara lite kvar och senska jag se på csi på klnal 5 klockan 21.00.;D men nu orkar jag inte skriva mer för min rygg värker så jag går nog och lägger mig ett tag.

Peace/Ellen


SNÖ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0