godnatt

hej hej förlåt att jag inte har skrivit nåt idag.Men jag har kollat lite på tv och pluggat lite spanska.Justja jag och två kompisar och min syster åkte också för att ta vaccinet men det var i morgon dom skulle vccinera så vi fick åka hem igen!Åå ju vad jag värkligen hatar sprutor även fast dom inte gör speciellt ont men ändå.Jag blir typ alltid nervös när jag ska ta spruta och då spänner man ju sig och då gör det ju ondare.men nä nu ska jag gå och sova!!sov och dröm sött!

ellen.


bilden är tagen i sommras.åå vad jag längtar tillbaka eller till nästa


Kommentarer
Postat av: ida,

Haha, så snygga! ;D

Naw, jag längtar oxå tillbax <3 Lr aa till nästa. Fy varför påminde du mej om det, nu kan jag inte sluta drömma mej tillbaka, gud va vi hade det mysigt. <3 pusspuss, snälla sommarlov kom....

2009-11-17 @ 22:21:14
URL: http://isey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0