dagens o några bilder.

Hej hej idag har jag varit med erikla lite och vi gjorde chokladbollar.Men dom blev inte så lyckade så ni får ingen blid på dom..hehe.Men dom blev helt klddig och jag vet i f*an.Men nu sitter jag här och  pratar med ida på msn men det är helt knäppt för jag loggas ut hela tiden.Men nu ska jag nog kolla lite på tv för jag har varit så diktig och pluggat engelska!;)
hej då! see yaa/ellen<3

jag och erika i omklädningsrummet.

haha jag kom i mitten av kanten ellr vad man säger.

hehe vet inte vad jag gör där men men.

detta hade jag på mig i dag!<3:D

jeans-gina
tröja-zara
ring-H&M menman ser nog inet den;)!

Ha det bra!/ellen!<3


Kommentarer
Postat av: Victoria

SV: Tack så mycket! :D

2009-10-20 @ 16:46:32
URL: http://detailz.blogg.se/
Postat av: Lisette

Hejsan:)

jag har en outlet där jag säljer massa saker allt från skor och kläder till accessoarer, ta gärna en titt :) Sen är det bara att skriva en kommentar så pratar vi om hur vi ska fixa de :)



Direkt sidan till outleten: Http://lisettee.blogg.se/outlet



Kram lisette

2009-10-20 @ 17:56:22
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0