degens:D

hej hej.Aaaå det var ju snin kallt i dagpå morgonen jag tror inte jag är den ända som tycker det.Jag hade stor halsduk men det hjälpte inte så värst mycket och jag hittade inga vantar,bara några små fingervantar:PSka satsa på att köpa vantar!Men skolan var kort ochs skön men det var ingen god mat i skolan så jag är väldans hungrig nu.jag har tagit lite outfit bilder som kommer nu och jag bloggar senare i dag.i dag blir nog en hemma kv¨äll framför tv:n för jag är sjukt trött och jag alltid äe på fredagar.Ska nog se på Idol jag har för mig att det går i dag i allafall.see you later aligator!!:P<33puss puss.

Hur ser din kväll ut??<33 puss/Ellen<3


tröja-H&M
jeans-salt
uggs-H&M
linne-hm tror jag
svart armband-H&M
haha mycket från hm.:P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0