Måndag

hejhej idag har jag varit med några kommpisar efter skolan vi gjorde inte så mycket men det var ändå roligt för man kan ju ha roligt att bara prata med varandra:P!Men jag har inte varit så bra på att skriva för jag kännere att jag inte orkar och så har viså mycket läxor och prov i veckan.Men jag ska försöka att skriva lite när jag hinner.Jag har matte prov på onsdag så nu ska jag plugga lite och sen ska jag not titta på hollywood fruar på 3:an det är specialavsnit typ.men jag lägger kanska ut bilder på kläderna jag hade på mig i dag men då blire det webb bilder och det är inte så bra men ja orkar inte ladda över från kamern...lite lat jag vet:P;)!
see yaa!!/Ellen<3
ha en bra kväll!!<3

Kommentarer
Postat av: jenny

sv: ojoj, nu ligger jag lite efter i komentarerna.

gjort idga? <3

2009-10-12 @ 20:37:12
URL: http://jend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0