onsdag.

hej jag sitter här och pluggar no till ett prov som vi har i veckan.jag har varit och dansat i dag och det gick. väldigt och vi började på en ny dans som var väldigt bra!Men ni får lite bilder ochkså vänta lite så kommer det.Juste det snöade ju i morse guud asså det är ju bara ocktober då ska det ju inte snöa.Jag tycker att det kaäns som sommaren och sommarlovet var för inte länge sen alls.Men som tur var så ligger inet snön kvar och det kom ju inte så mycket men nu ska jag plugga fördigt!!see yaa!/Ellen



tröja-gina
jeans-salt
ring-H&M(NY!)
uggsen
ha det så bra !!_________________hade bara lust_______________________


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt;)!

2009-10-14 @ 21:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0