torsdag

hej hej jag har kommit hem från sklan för ett tag sen och nuäter jag lite galss.Men den var ass äklig det var med banansmak..jag var ganska tröt i dag blir  det är alltid det är slutet av veckan.Åå ja i morrgon är det fredag och sen helg guudvad skönt.ÅÅ nej jag ska ju ta sprutan i dag  och jag ska typ åka om en timme och träffa mamma och matilda där.Men jag hoppas att den inte gör ont men alla säger att den gör det och då bilr jag rädd.Har du tagit den??men jag lägger ut lite bilder omn jag hinner innan för nu ska njag kolla på tv eller kolla lite på bloggar.Men vi ses snart igen.Har du haft en bra dag??<333

kramar ellen!!<333

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Inget speciellt. ;) Dd=

2009-10-01 @ 16:19:25
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0