måndag.

hej hej nu har vi kommit hem efter en hyfsad skoldag.I dag hade vi nåt som heter elevens inte val,jag hade typ pimp my clothes.Ganska roligt ni kan få se resulltaustetet nån gång.Jag gjorede om en stor Tee till ett linne med surrad rygg men den blev inte klar.Jag och Erika sitter  här och lyssnar på musik och vi ska nog ta nåt och äta snart.Juste inlägget i går blev lite konstigt hoppas att ni kunde läsa det.Min data är nämligen lite konstigi  den hoppar in i ett ord och skriver det jag skriver.CP DATA!!Det är ass jobbigt för man måste kolla hela tiden  om den har hoppat in i en menig.-men men nu ska jag inte hålla på och prata om min konstig data.Men jag kan lägga in lite bilder på min outfitt senare.men vi hörs senare så lägger jag in lite bilder då.

PUSSAR &KRAMAR ellen!!<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0