Sept. 25, 2009

Hej Hej!Nu är jag äntligen hemma igen.Jag och matilda var ju hos mina kusiner och så gick vi därifrån vid kvart över sju.Sen så var tunnelbanan jätte sen så vi satt där typ i 40 minutrer så då fick vi ta bussen till slussen,haha rimma och sen bussen från gullmars,det var jobbig lixom hela vägen hem tom typ en och en halv timma:(Men nu är jah hemma iallafall.:).Men jag missade idol som jag så gärna ville se men jag hann ju inte men nu ska jag ta och kolla på vad som går på tv.Och fårlåt för dålig uppdatering men jag han juinte för jag åkte diräkt från skolan till stan.Hur har eran dag varit??<3!!Juste vad tycker ni om min nya design??<333

Kramar och pussar Ellen!!<333

Bild från igår.


Kommentarer
Postat av: Ida,

Hej, hoppas du har kul ♥ Hur mår du? kram

2009-09-25 @ 21:16:59
URL: http://isey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0