snart fredag!:D

Hej Hej!!åå vad skönt att det är fredag i morgon är så trött och jag vill bara slappa i helgen.Men i morgon så ska jag och min syrra kanske in till stan och hämta mina kusiner.så jag kommer kanske inte hinna blogga så mycket i morgon men jag kan lägga ut dagens outfit i morgonbitti om jag hinner!!:DKan också blogga när jag har kommit hem från stan.Vi slutar ju tidigt i morrgon eller halvtre och då ska jag nog åka till stan på direkten och så möter jag matilda på gullmars också åker vi och hämtar dom på både dagis och skolan.!!<3Kom på att vi ska till dom på lördag också för att min kussin julia fyller år!.Det blir en hel helg med dom,så skojj!!Men nu ska jag läsa min bok lite och sen blir det idol!!:D<3 kommer lite bilder också!!:D Hur har dun dag varit och vad ska du hitta på i helgen??

puaar och kramar Ellen!!<3

Min lilla älskling Erika!!<3

Erika och Jag!<3 bilderna har inget att göra med texten.


Kommentarer
Postat av: Frida

rätt! :)

2009-09-24 @ 20:02:57
URL: http://phbyfr.blogg.se/
Postat av: Frida

från hm:)

2009-09-24 @ 20:09:01
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0