igår.

hej hej sorry att jag inte bloggade så mkt igår.Men jag fick med mig ett puder bara från haninge.Senare på kvällen så kom ida hit för att äta och sova.Vi kollade på en film på voddler en skräk men det var ingen textning så vi bytte.Det var på norska så vi fattade typ inget men det skulle ju har varit skillnad om det var engelka juh.Så vi bytte till en anna skräk men jag kommer inte ihåg vad den hette.Men den handlade om tre personer som fasnade i en hiss och så hände det massa saker.Nu vågar jag aldrig mer åka hiss,nä då.Efter filmen kollade vi på solsidan och sen tog vi massa bilder och var väldigt flummiga;D.Hehe och mamma blev as arg på oss för att vi aldrig gick och la oss när hon sa till.Vi satt och pratde med några på msn och var inne på facebook så.Hhah när klockan typ var halv tre så hörde vi att det kom någon så vi bokstavligen slängde oss ner i sängen och började lossas sova.Men det gick inget vidare utan vi började små fnissa,heh.AA det var en rolig kvälldet;D  tack ida!!<33



heh kolla ida i bakrunden..;D<3

;D

yey.

nu blir det inget mer.! hejdå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0