Underbara dag.

hej på er. Min dag har varit underbar. Om man bortser från alla tråkiga läxor vi fick idag. Men annars perfekt. Efter skolan slutade så åkte och och Erika sötnos till Haninge c. Vi kollade lite i affärer och satte oss på ett café och hade det mysigt. Pratade och skrattade. Precis så det ska vara. sen gick vi till biblioteket för att plugga lite. Så just nu är jag läxlös. så underbart skönt. Det var riktigt mysigt att sitta där i absolut tystnad. Bara fokusera på det som behövdes göra. Tack Erika för en underbar dag. Älskar dej!.Nu eftersom att jag inte har några läxor hade jag tänkt att lägga ut outfitbilder om ett tag. Men jag ska bara ta kort först. Hejdå.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0