godnatt

tänkte bara säga godnatt och så skriver jag mera i morgon när jag har kommit hem från praon.Jag ska först till tandrägleraren så jag är hemma vid halv fem till fem tiden.Nu ska jag bara göra mig klar för jag mååååste sova nu om jag ska okra morgondagen för jag är grymt trött.Haha jag och erika fick ju sluta lite tidigare idag och då åkte vi direkt till dansen och dåvar vi där en och en halv timme innan den börja så vi låg och såv på golvet i en timma.Allt för att sova för vi var sjukt trötta båda två,hah undra om all kollade på oss när vi låg där i omklädningsrummet och sov hahha.aja hejdå så hörs vi i morgon

Peace/ellen

Kommentarer
Postat av: aayah ♥/ Sweet 17!

haha nej jag vet inte, för jag bor inte ens i sthlm ;D

2010-02-18 @ 12:56:33
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: mariana DG

Hej, tänkte försöka hjälpa en underbar tjej som heter Josefin. Hon har ett projektarbete innan hon slutar gymnasiet och inom det så har hon startat upp en insamling till Barncancerfonden, hennes mål är att samla ihop 10tusen kronor innan den 14 April.

Man kan skänka 20,50 eller 100 kr då man betalar med sms. Supersmidigt, och pengarna går direkt till forskningen.



Här är länken: http://www.barncancerfonden.se/4886 ,det vore guld värt ifall ni ville hjälpa till.



Det är så enormt viktigt och det kan drabba vem som helst så därför tycker jag ni borde skänka åtminstone lite. Varje krona har betydelse.



Kram Mariana

2010-02-19 @ 18:45:56
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0