jihoo..

skrev igår att  jag var med på en tävlig inne hos fokis blogg med det blev tydligen inte publiserat så.Där man tävlar om en valfri sak hos melba.Å jag skulle då villja ha en jätte fin liten väska med typ  nitar på..ajaj

nej nu måste jag plugga lite för jag ska skriva ett jäkla  spanska bret tills på fredag och det ska vara hela två sidor!!DÖÖÖÖÖR  seröst.just nu lääääängtar jag bara såå mycket tills den hära veckan är över.För att efter den är över på ska jag proa i TVÅ VECKOR ,fatta vad skönt.lr jag ska börja kolckan åtta men ändå inga läxor och prov.Vi hörs lite senare.



Peace/ellen


Kommentarer
Postat av: mariana DG

sööt

2010-02-14 @ 19:46:15
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0