outfit a lá BR leksaker


tröja-BR leksaker
jeans-bikbok
strumor-h&M?

bakifrån ser den likadan ut.Är det bara jag som tycker att färgen på träjan är gräslit?

..

hah jag vet fulaste bakrunden men vi har en gätte stor spegen där så...

hha så ser egentligen min bilddr ut...

det är svårt att vara seriös ju!

höhö bjuder på den lr på alla för jag vet inte vad jag gör på dom ,hehe!

nej nu får det räcka med bilder.Idag så fick jag och erika sluta klockan ETT.Jabadabadoo!!Så vi åkte hem till mig och kollade på tv och sen så somnade vi som vanligt,heh.Men vi vaknade tills OTH började och kollade klart på det.Asså jag harat det avsnittet som var idag vet inte varför men aa jag gillar det inte.Men jag har ju oxå sett dom ett antal gånger så!.Plus att jag vet som kommer att hända så jag slipper vara orolig och undra va´d spm kommer att hända,som ida heh.Men nu ska jag gå till pappa och kolla om maten är klar idag eller i morgon.Juste jag har en rolig nyhet lr jag nyhet och nyhet jag är LEDIG i morgon från praon!! .Så erika ska komma om ett tag för hon ska nannsa här och så ska vi sova lääääääääääänge i morgon,sååå skönt.Hejdå

Peace/ellen

Kommentarer
Postat av: ida,

man fick ju svar på det idag. Det var igår jag var orolig. Då grät jag som bara den!

2010-02-23 @ 20:25:50
URL: http://isey.blogg.se/
Postat av: ida,

Hah, skit snygg tröja ;P



PUSS

2010-02-23 @ 21:17:46
URL: http://isey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0