strömavbrott.

hej hej sorry förr att jag inte ha<r bloggat men jag gick hem tillerika efter praon.Haha juste när jag stod och bakade muffins så blev det strömavbrott i hela området!.Så jag hällde massa utanför,hah^^.Jag hade loxom pricis satt in plåten i ungnen medans jag håll på med den andra.Men dom blev goda ändå och jag gjorde choklad,blåbär och vanilj,heh alla i familjen ville ha olika smaker och jag var så snäll och uppfylla alla.Så snäll så!! .AA jag som hade tänkt att ta outfitts bilder men det blev inga eftersom det blev strömavbrott men i morgon så!!.Men jag kan lägga in bilder jag tog i går ist!

Peace/ellen

höh aa jag vet väldig smuttsig spegel,men aja whatever!

jag!

hehe vet inte vad jag gör typ sparkar i lufften?..fina strumpor va?.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0