Film.

hej hej.Idag så sov jag hos erika och vi har bara tagit det lungt och kollat på film hela dagen.Vi sov också till klockan ett vilket var väldigt skönt men jag kunde ha sovit yttligare några timmar till,älskar att sova heh.Men nu har jag kommit hem och vi har ätit mat och nu sitter jag bara här och lyssnar på musik och läser en massa bloggar.*Idag har jag och mamma hyrt en film vi ska se så det blir en liten filmkväll med mamma idag!^^.Vi hyrde filmen ``Flickan som lekte med elden´´.Jag ska nämligen se det tredje filmen i morgon på bio med två kompisar så då måste jag ju ha sett andra först.Men vi ska inte se filmen vi hyrde förns klockan tio för att vi skulle se någon serie som var i två delar som går klockan nio till tio.Men nu orkar jag inte skriva mer men jag kanske skriver mer senare ikväll arnas blir det i morgon.

Peace/ellen!


``Flickan som lekte med elden´´.

film+godis;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0