godnatt


hej hej nu ska jag gå och lägga mig för att jag ska vara med ida i morgon och vi ska träffas klockan ett så jag måste gå upp tidigt för att jag också ska ducsha och göra lite saker innan hon kommer.hon ska också sova här och vi ska kanske hyra en film senare mot kvällen och jag tror det bilr saw lll då.Men nu MÅSTE jag gå och lägga mig och jag ska kunna knalla mig upp ur sängen i morgon så tidigt.Vi hörs i morgon innan ida har kommit tror jag,men vi för se arnas så skriver jag senare.Nu är det bara att njuta av dom sista lovdagarna!! åå sen börjar skolan.(


Lyssnar på just nu - ``free fallin´´


Kommentarer
Postat av: sarah

aha från en affär i nacka forum :)

2010-01-06 @ 03:03:35
URL: http://sajse.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh vem äre som sjunger den där låten ? De låter lite som Gavin Degraw, han är superbra ! :)

2010-01-06 @ 19:30:14
URL: http://malbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0