helloj ♥

hej hej nu har jag vaknat till liv elr jag gick upp vid halv ett för sen kom mamma och väkte mig :(. Idag ska jag först åka till stallet och rida men buuur det är  vad det är kallt ute. Jag kommer ju frysa till is men jag får ta på mig massvis med kläder,heh. Bara jag kan röra mig..men nu ska jag börja göra mig i ordning så vi hörs lite senare när jag kommer hem typ vid fem tiden. Ha en jätte bra lördag så hörs vi sen igen*!;)

Peace/ellen



åå va<d jag längtar till sommaren då vi ska åka utomlands =)♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska ni åka utomlands? =)

2010-01-09 @ 15:26:12
Postat av: Anonym

till italien. !

2010-01-09 @ 17:23:32
URL: http://haanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0