Johan Falk



Hej hej nu sitter jag och hela familjen här framför tv;n och kollar på -johan falk.Jag tycker värkligen dom dom ,jätte bar tycker jag=)Jag har sett alla som har visats på tv nu och jag älskar värkligen joel kinnarman.Han är Så bra och snygg^^^,hehÄr det bara jag som hatar att kanal4 har nyhets paus i en kvart.Lixom det är bara jobbigt men på ett sätt så är det lite bar för då kan man ju göra sig klar och ta bort sminket och  sånt.Men det behöver inte jag eftersom jag bara har varit hemma idag och då smikar jag mig inte ,lite onödigt tycker jag.Nej nu tror jag att det börjar snart så nu ska jag gå och hämta ett glasvatten innnan det börjar igen.;)
vi hörs i morgon för jag kommer nog inte skriva nåt mea idag!Så hejdå!<3
Peace/ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0