SNABBA CASH



Hej igen det känns som en evighet sen men nu är jag här =).Jag var och kollade på Snabba cash i fredags med ida och innan det så åt vi middag i kungshallen,det blev suchi!! Jo juste jag tycker filmen var jätte bra och det är en film som man måste se lika så med Avatar.Det fick högsta poäng av mig,så den kan jag varmt rekomendera lr vad man säger ;).
Idag så har jag inte mått så bra jag har typ förskt att skriva en bokredovisning medans jag har hostat och gråtit.Assså jag är inte ledsen utan jag är förkyld och när jag blir det så sätter sig offtast förkylningen i ögonen på mig.Det är as jobbigt.Och när man är i skolan så toro alla att man går runt och gråter och kommer fram och frågar varför man gör det,heh.Men nu mot kvällen så har det blivit bättre så jag hoppas att jag kan knalla mig till skolan i morgon. Man missar ju så mycket om man är borta så.Nej nu ska jag läsa lite i HK boken för vi har läxa tills i morgon
see yaah"

Peace/ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0