dans

hej hej jag har varit och dansat och har inte kunnat blogga.När jag kom hem vi halv sju så åt jag mat,pasta med avokado och räkor.Det var as gott,heh!.Sen eftersom det är onsdag så kollade jag ju såklart på andra avenyn.Sen har jag kollat lite på olkia bloggar och just nu så kollar jag på tv.Idag blir det ingen dagens outfit för jag har bytt om till mys kläder.ÅÅ och i morgon så slutar vi tidigare lr det är bara en timme men ändå.Sen på fredag är vi ju lediga för vi har studiedag!.Jippi.så i på fredag så ska jag träffa matilda och therese i stan.Jag ska leta efter en skinnjack och ett par converse och massa tröjor och solbrillor!;)Nu när det är så soligt så behöver man ju ett par.Nej nu ska jag tillbaka till tv:n.Hejdå .Det blir såklart också greas anotomy!!



heh tog fotto genom en ljushållare lr vad mansäger!?..

Peace/ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0