förlåt

hej hej förlåt för att jag inte skrev så mkt igår men pappa fyllde år så vi firade homon och på dagen så red jag som vanligt:D .På kvällen så gjorde vi hemma gjord sushi,åå det är så gott asso.Blev jätte jätte mätt för vi gjorde jätte mycket och vi åt upp allt,heh.Idag så gick jag ner till kyrkan för att jag och erika skulle gå på gudstjäns.Men när jag kom ner dit så träffade jzg sofie som oxå skulle på gudstjänst och då sa en som typ jobbade där att det inte var idag.Asså jag som hade gått upp tidigt för att gå dit och så är det inte.blää.Men då gick jag hem ochpluggade istället för vi har svenska prov på TISDAG!! HJÄLP jag kan inte så mycket lr lite men det är om författare så det är inte så svårt.Nej nu ska jag ta en paus från det tråkiga pluggandet och göra nåt?..




hehe jag försöker visa upp naglarna på bildeerna

har typ inget smink..som man ser..?

Peace,ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0