mina paket

hejsan. idag så har jag först vait men två underbara vänner som sov här igår natt för att vi firade mig lite.Jag fyllde 15 år ;D. Så vi hyrde två filmer och kollade på och åt massa godis och sånt..:S . Sen idag så åkte jag till stallet för att rida. Det var jätte kul för vi hoppade och jag var bäst. Hahah låter som om jag tror att jag är bäst men det var min lärare som sa att jag var bäst av alla i gruppen när vi hoppade idag så.. Senkutade jag typ hem och sen så har vi haft gäster hela dan. Så nu tänkte jag visa vad jag ha fått.nu kommer det: Ö
ringen fick jag av mina underbara kompisar,tack
en parfym som luktar jätte gott :)
fina ramar att pryda väggen med,har en till. Men ska köpa  fler med det var slut ;( fick oxå mattan på bilden ;)
okej,förlåt ser hemsk ut på bilden,men väska fick ja med.;)
står FAITH med stora bokstäver, som man kan ha stående..:)
fick kudden och sängöverkastet. Ska även köpa några fler kuddar för jag slängde de gamla..
hah ser jätte ful ut men är finare i verkligheten dock är den lite väl stor..ska byta storlek
sen fick jag en halsduk oxå,en vit kofta med broderi och presentkort på hm för 300 kr. Plus 2600kr att shoppa för ;) det fick jag.är nöjd<3 hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0